tisdag 17 augusti 2010

Mittenkillen

Jag funderar just nu på det här med mittenbarnet. Jag funderar på Timo. Han liksom bara är där, en sjuhelsikes diplomat och harmonisk som få i denna familj. Lugna, fina barn är lätta att missa. Vi får verkligen hjälpa honom att göra sin lilla röst hörd. Nej, det är faktiskt inte en mammas gullande med sonen, det här... Alla som har träffat honom skulle nog skriva under på att detta är en av de softaste killar som finns. Nästan för mjuk för sitt eget bästa. Han och Irma har funnit varandra lite extra den här sommaren. Jag tror att han gillar att känna sig som den största, äldsta./Kicki

2 kommentarer:

  1. japp, svårt det där med mittenbarnen. det är lätt att det bara glider med och speciellt om dom är anpassningsbara. jag ska nog också uppmärksamma mitt lite mer.♥

    SvaraRadera
  2. ps. glömde skriva att han är en riktig sötnos, din Timo.♥

    SvaraRadera