lördag 20 november 2010

Lite av varje


Jag har bestämt mig för att göra mer saker på egen hand. Och idag har min dag varit som ett smörgåsbord; svängde inom Jenny & Co på väg till Ystad. Där fick jag se hela världen på en vägg. Underbart!! I Ystad hade jag några mysiga timmar med gamla kollegan Camilla, lunch + lite shopping på det. Och eftermiddagen var det häng med familjen. Irma som är ett stort Trazan och Banarne-fan blev glad över sin nya pyjamas från Åhlens. Den kan behövas nu när kylan sätter klorna i oss. Nu ska jag dricka vin och försöka att inte somna klockan 22. ha en fortsatt skön helg! /Kicki

Irma in her new pyjamas. Lovely Saturday!

3 kommentarer:

  1. dear lord vilken fin pj. Frank köper den när den blivit för liten för irma? ska vi ha delat klädkonto för barnen månne?

    SvaraRadera
  2. Egentid, härligt! Måste säga att hålla sig vaken tll 22 är ju fantastiskt;) Fin bild på er här brevid.♥

    SvaraRadera
  3. Jenny: Haha. Han får den, inga undantag. ; )

    Therese: Ja, vi har bestämt oss för att göra så, Måns och jag. Annars tär vi på allt och alla. Tack för komplimangen! ; )

    SvaraRadera