söndag 21 november 2010

Turbanmannen, hög sjö och glasshuset

Idag har vi haft en smått perfekt söndag. Lugn, det är inte alltid så idylliskt som det verkar... Allt för ofta är det gnäll och skäll, men inte idag. Alla samlades runt matbordet och pysslade järnet. Småsnackandes, kaffedrickandes, flow helt enkelt. Barnen gjorde båtar, jag ett glasshus och Måns en turbanman. Idag var jag tvungen att skriva så här på FB: Grymt kreativ man. Gör en barnbok för helsike. Slösa inte bort din begåvning - rita, skriv, tonsätt. Sätt igång! Jag är glad att Måns kreativitet har gått över till barnen. /Kicki

We´ve had a beautiful Sunday, full of creativity.

2 kommentarer:

  1. Vilken konstnärlig familj, så härligt! Och jag håller med slösa inte på talang det är inte många som besitter en sådan.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ni ser ut att ha det fint. Kul att se bloggen, och kul att se er. Tittar och letar efter bilder på barnen. Hur är det med er? Vi flyttade till England i Maj och Juli förra året. Johan först. Jag och barnen sen. Hoppas ni har det bra.

    Melanie

    SvaraRadera