torsdag 24 februari 2011

Istället för mönsterkonstruktion...

Idag hade jag tänkt blogga om mitt nya mönsterkonstruktionsprojekt, eftersom jag egentligen skulle ha befunnit mig på min älskade mönsterkonstruktionskurs just nu. Istället har jag spenderat dagen med att spy upp allt jag försökt äta eller dricka. Huvudvärken är overklig och INGEN ipren, alvedon eller treo hjälper! Är jag sjuk? Nej, det är "bara" PMS. Så här har det varit ungefär varannan/var tredje gång sedan jag fick Agnes. Finns det någon som har tips på vad man kan göra?? Kosthållning? Droger? Träning? Jag är öppen för olika alternativ... /Emme

Oh my God I feel sick today! /Emme

3 kommentarer:

  1. Hitta en duktig akupunktör. Jag blev helt symptomfri efter 10 behandlingar! Det inte NÅGON i vården kunnat hjälpa mig med, under alla dessa år, fixade han jag kallar mr Magic på mindre än två månader.

    SvaraRadera
  2. Kan rekommendera en akupunktör i Malmö. Dr. Lin.
    Tel 040 - 886 58, Föreningsgatan. 83 B. Vid värnhem.

    SvaraRadera
  3. Många tack för tipsen! Har aldrig testat akupunktur, men nu ska jag göra det!

    SvaraRadera