torsdag 9 juni 2011

Lekstugan!







När Kicki berättade att hon köpt en lekstuga till barnen på Blocket kom barndomsminnena tillbaka på en millisekund. Jag var stolt ägare till en lekstuga i Blekinge, som stod hos min farmor och farfar som hade stor trädgård nära min pappa. Lekstugan hade jag inrett som en ganska exakt kopia av farmors "finrum", med blå heltäckningsmatta (inte så praktiskt), rosa väggar och massor av porslinsprydnadssaker. Där hängde jag ofta. Jag har en känsla av att Irma, Timo och Vera kommer att uppskatta sin nya lekstuga minst lika mycket som jag gjorde och att Kicki och Måns kommer att ha svårt att hålla sig därifrån... ;) Jenny från DosFamily har tagit de fina bilderna, gå in på hennes hemsida för att se fler och läsa mer! /Emme


Kicki bought a playhouse for the kids, here's the result! /Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar