lördag 13 mars 2010

Heldag med Irma




Idag har jag haft en heldag med Irma. Så gudagott att få ägna en hel dag med ett barn, 100 % fokus och så många goa samtal. Inspirerad av Therese åkte vi till Höganäs fabriksförsäljning (mumin för hela slanten), åt skagenpuckar på Mölles fiskaffär i solskenet, gjorde några loppisfynd, gungade, åt godis, hälsade på min mormor Elsie. Innan vi åkte hem till Skurup igen, gjorde vi en blixtvisit hos min moster och hennes man. Moster Ulla är nog den person som inspirerat mig till loppis och humor i hemmet. Deras hem är helt magiskt! Det gör sig inte rättvist på bild, men jag vill likväl ge er ett smakprov. /Kicki

2 kommentarer:

  1. Vad klokt att prioritera tiden med barnen. Det gjorde jag också när den tiden var. De är utflugna båda två nu. Och ändå gick den tiden så fort så fort.

    SvaraRadera
  2. låter som en härlig dag! Och moster Ullas hem en skatt!♥

    SvaraRadera