tisdag 16 mars 2010

Nu jäklar!

Irma, född 8 juni 2007

Varför ska det stå här, när det kan ligga huller om buller i spisen...

Klara Måne röd är fullkomligt ratad av Irma, hon har inte ens provat den. Jag försöker säga att Thelma, Agnes, Nina och många andra barn också har en, men ack nej, inte Irma inte.

Inramat kort med Pippi och blindskrift, we like

uppskattade champinjoner

politiskt inkorrekt, men poppis

Irmas favoriter

Det är svårt att inte lägga formfingrarna allt för mycket i blöt när det gäller barnens rum. Jag har verkligen inte lyckats, men jobbar på det. Barnens smak och stil måste få blomma. Men attans vad svårt det kan vara och är. Det duger inte att bara gå omkring och vara medveten om sin "svaghet". Finns det påsklöften? I så fall ska jag försöka lägga min inredningsinblandning lite mer åt sidan framöver. Önska mig lycka till, det kan jag behöva. /Kicki

1 kommentar:

  1. söta du, påsklöften låter underbart...visst kan man bli tokig på alla "fula" grälla leksaker som inte passar in, men men den tiden går över och tills dess får vi blunda! Så synd på finfina klänningen, men har man bestämt sig så...kram♥

    SvaraRadera