lördag 4 december 2010

Anki & Pytte samlar alla i soffan

Jag fortsätter att tokblogga idag. Vet inte riktigt varför och jag vet inte om det är någon som läser, men men. ; ) Idag kom Anki & Pytte in i dvd:n för första gången på många år. Timo och Vera satt klistrade framför detta förtjusande barnprogram när de var mindre. Mitt favoritavsnitt är bingogänget på servicehemmet. En perfekt julklapp till de små, från 3 år ungefär. Missa inte denna underhållning - superb mix av humor och lärande. /Kicki

Anki & Pytte - a Swedish children´s programme that is a favorite of mine.

2 kommentarer:

  1. Jag läser, nästan varje dag. :-) Tack för fina bilder och annat skoj från era liv. Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Liza: Åh men tack. Vad glad jag blir av denna respons!! Ha en underbar söndag och välkommen åter.

    SvaraRadera