söndag 12 december 2010

Intensivt men härligt

Denna vecka har varit bra. Riktigt bra faktiskt. Jag känner mer och mer att IKEA är helt rätt arbetsplats för mig. Känner mig hemma liksom. Jag har just nu intro - Kaj till kassa - och har bland annat serverat mat, hjälpt kunder vid kassan och lämnat ut möbler i Varutlämningen. Så himla kul. Fick ett tips av en kund - att hänga jättekulor i trädet. Det blev fint! Helgen har också varit bra, vi har lyckats få igång wii-kontrollerna, jag har gjort ett roligt stylingjobb (köksplåtning i Skåne), vi har sågat julgran och klätt den + rest en fanfar för att mamma och pappa är hemma över julen. Irma valde att bo med dem några dagar istället. Vera och Timo njuter av att vara de enda barnen. Och vi av att vara tvåbarnsföräldrar. Och Irma av full uppmärksamhet och pussar i massor. Jag känner mig oförskämt nöjd just nu. Ha en underbar vecka 50! /Kicki

Nice week. My new job at IKEA has a lot of good vibes. I did my first styling job (not for IKEA) for a sweet photographer. Great fun! The Christmas tree is decorated, my parents are home from France (and soon for good), Irma decided to stay with them for a couple of days. Happy happy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar