onsdag 1 december 2010

Vinn julpynt


Jag har fyndat 10 gamla, oanvända väggdekorationer på loppis så varför inte lotta ut en av dem. Det var ju ett tag sedan vi hade utlottning. Materialet är kartong, den är ca en linjal hög och gjord av Karin K. Lite tack-it på baksidan och sedan upp på väggen. Fint. Om du vill vara med och tävla, lämna en kommentar härunder. Om du lägger en länk från din blogg har du dubbel chans att vinna. Berätta i kommentaren att du länkar. En vinnare dras onsdagen den 8 december. Lycka till! /Kicki

9 kommentarer:

  1. Åhh vad fin den var! Jag vill såklart vara med.....

    SvaraRadera
  2. Och jag vill va med!! Finaste julpyntet från finaste bloggen:)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har ingen egen blogg att länka till men jag vill gärna vara med och tävla. Jag bor i Östersund och magknipen går varvet runt i familjen så kanske en av dina ljuvliga bilder kunde vara en liten tröst;0)

    SvaraRadera
  4. Underbart juligt vintrigt kort. Klart jag vill vara med!

    SvaraRadera
  5. Får samma känsla när jag ser bilder från ert hem. Varmt, vänligt och vackert!

    SvaraRadera
  6. Lite fint julpynt till killarnas rum kanske. Skulle gärna vilja vinna en!

    //ida

    SvaraRadera
  7. Vilka urafina! Jag är gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  8. Jag är också gärna med och tävlar! Fint julpynt!

    SvaraRadera
  9. Tack ni alla som var med i tävlingen. Och tack för alla fina ord om blogg och hem. Det värmer verkligen. Och nu till det viktigaste - vinnaren. Grattis Petra H. mejla din adress till info at havtorndesign punkt se så kommer julpyntet. Hipp hipp.

    SvaraRadera