lördag 1 januari 2011

Bra slut, bra början

Vi är hemma igen efter vår lilla hotellvistelse. Det gör vi gärna om. Vi har haft det riktigt gott och bland annat firat min och min tvillingbrors 40-årsdag och varit på nyårsfest hos underbara Jens och Anna med familj. Jag fick en massa fint i present - vinglas, kärleksdikt, scarf, bricka, pyssel, böcker. Och nu ser jag fram emot 2011. Vi har bestämt oss för att vara extra nogsamma med pengar och tänka två-tre gånger innan vi köper. Att shoppa utifrån lustprincipen, som både jag och Måns tyvärr har en tendens till, är varken sunt för miljön eller den lilla plånboken. Och nej, det är inget löfte, bara ett försök att utvecklas en aning. Gott nytt år kära bloggvänner! /Kicki

I´m now 40. Happy New Year, hope you´d like to join us 2011.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar