onsdag 1 september 2010

På distans


Jag har bestämt mig. På fritiden ska jag läsa till inredningskonsult på Odense arkitektskole. Det ska bli riktigt kul att få lära sig mer om konsten att inreda. Om man lägger ca 2 h om dagen så tar utbildningen 1,5 år. Max tre år har man på sig innan man måste vara färdig. Får se var jag landar. Kul fritid! Vilken fritid kanske vissa frågar sig. Men faktum är att jag tror att man inte ska backa för att göra saker som tar tid, för de kan faktiskt ge extra kraft och energi. /Kicki

I´ve finally decided to take a course in interior design at Odense School of Architecture. Nice!

3 kommentarer:

  1. Det finns ingen annan än du som mer lämpad att syssla med just det här. You go! /din bror

    SvaraRadera
  2. Åh grattis till ditt beslut, man kan aldrig ångra det man gjort bara det man aldrig gjorde. Så lycka till och jag tror du kommer att klara det med bravur!!♥

    SvaraRadera