lördag 11 september 2010

iphone i vårt hem

Måns har haft en mobil modell antik länge och när nu sms-funktionen la av var det dags att skaffa en ny. Och jag har haft min jobbmobil med delad faktura och börjar känna att jag vill ha privatsamtalen för sig + att jag vill kunna utnyttja tiden på tåget med att kolla mejl, göra inlägg innan jag kommer hem till familjen. (Håller jag på att rättfärdiga mitt köp, eller?) När nu dealen för iphone var så bra, slog vi till. Känns lite overkligt, inte minst för att denna månad är mager, men också för att iphonen är helt grym. Vilken uppfinning! 399 kr i månaden, 100 för telefonen och 299 kr att ringa för (29 öre i minuten), fri surf... Och nu ska vi säga upp hemtelefonen, den kostar mest fasta avgifter för vår del. Ska försöka att inte bli app-addict, men är redan såld på cross processing-appen. Vilka andra schyssta appar finns det? Berätta för en novis! /Kicki

We´ve finally bought iphones to this family. Awesome! Love the cross processing-app.

4 kommentarer:

  1. Hej Kicki!

    Ska vi ha ett app-möte!

    Stefan

    SvaraRadera
  2. Ja, gärna eller berätta här och nu!

    SvaraRadera
  3. Vilket abonnemang var det som hade den dealen?

    //ida

    SvaraRadera
  4. Telenor, de stod i ett varuhus. 32GB , S heter modellen, tror jag ; )

    SvaraRadera