torsdag 2 september 2010

It´s superman

Jag hoppas minsann att lågpriskedjorna har schyssta arbetsvillkor för producenterna. Jag är nämligen hooked på Rusta, Ö&B, Tiger, Netto... Idag hittade jag denna t-shirt på Netto, 39 kr. Irma blev jätteglad och ska genast visa den på dagis. Men det får bli imorgon. Idag är det vår städdag och än så länge funkar vår nya torsdagsrutin fint och likaså gröten på morgonen. Happyhappy./Kicki

I know, I shouldn´t but I can´t stop buying odd things at cheap stores like Netto. I really hope the people that are making the stuff are doing it under decent conditions. I really do.

1 kommentar:

  1. Det är väl klart att vi ska gynna lågpriskedjorna, dom har ju så roliga saker och så passar det åtminstone min lillalilla tunna plånbok.♥ Åh jag tror och hoppas att det är moraliskt riktigt att göra det....

    SvaraRadera