söndag 10 april 2011

Det artar sig

Mitt emellan helgens aktiviteter (ridning, kompislek, loppis, övernatting, påskplåtning) har jag dragit över lekstugan med ett lager vit färg invändigt. Vera & jag längtar så efter att få fixa till den. Jag hade inte tänkt att hyllan skulle målas om, men Vera ville gärna. Det är ju faktiskt barnens stuga (haha) så så blev det. Hon slipade och jag hjälpte till med sprayningen - kinaröd, precis som ytterdörren är tänkt att bli. Utvändigt återstår byte av tre plankor och sedan är det bara att börja måla. Om du inte har jobbat med sprayburkar innan, så testa Montana. Går som smort./Kicki

A lot of painting this weekend. I especially like working with the Montana cans.

3 kommentarer:

  1. Oh , så fin den är på plats ,hjälper gärna till att fixa tyget framför bänken.Pappa tyckte den ( lekstugan ) är jätte fin ! Puss på er alla från oss .

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig lekstuga! Den kommer att bli kanonfin!

    SvaraRadera
  3. Tack för hejaropen, mamma, pappa & Lotten!

    SvaraRadera