onsdag 27 april 2011

Vårdeppigt



Lite krassligt, men mysigt ändå. Ja, så var min påsk. Tyvärr känner jag mig lite vårlåg. Sist jag kände såhär var under gymnasietiden. Då var alla vårar lite kämpiga. Nåja, det är bara att landa i känslan. Fick tipset att testa om jag har B12 brist. Det ska jag göra. Måns har gjort alla knop i familjen den senaste tiden; byt ruttna plankor & målat klart lekstugan, klippt gräsmattan, lagat mat, nattat barn och så. Jag går och lägger mig tidigt, tycker att det hjälper. Vi ses! /Kicki


5 kommentarer:

  1. Sötnos, jag känner med dig. För första gången på 20 år känner jag glädje för solen och värmens ankomst... jag hade också extremt lågt B12 värde och nu med lite tillskott mår jag mycket bättre. Att sova ut depressionen kan nog vara bra om det inte tar alltför lång tid. Varma krama till dig.♥

    SvaraRadera
  2. Kicki. Kolla denna berlin-länk. http://underwerket.blogspot.com/2011/04/first-we-take-manhattan-then-we-take.html

    ni ska ju snart dit.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kram! Snart är det inte vår, utan försommar! Då lugnar sig det skarpa och allt övergår i nio nyanser av skönt grönt.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så där har jag oxå alltid varit när våren kommer.. Jag blir inte höstdeppig, utan blir helt låg på våren istället, vilket kan vara otroligt provocerande för vissa människor. :/ Hoppas du mår bättre snart.

    SvaraRadera
  5. Tack söta omtänksamma människor! Idag när jag vaknade kändes det lite lättare. Hoppas att det håller ett tag./Kicki

    SvaraRadera