onsdag 28 april 2010

Finskor och bröllopsdax

Jag har nog rykte om mig att vara en person det är svårt att köpa presenter till. Det är lite trist, men så är det tydligen. Min goaste vän Petra lyckades dock utmärkt med att hitta en klänning som känns väldigt mycket jag. Det är en "tärnpresent", men jag ska ha den på hennes bröllop. Idag köpte jag två par skor av samma modell, ett par svarta till klänningen och ett par röda. De röda är helt klart favoriter och jag hade nog gärna haft dem på bröllopet, men jag ska försöka vara lite klassisk och välja de svarta. Vad tycker du? Röda eller svarta? /Kicki

5 kommentarer:

  1. Hej!

    De svarta till bröllopet tycker jag och varför inte en tygros, liten eller stor, i håret. Funderar själv på att slå till på de röda. Är de bekväma? Är ingen fena på högklackat. Klänningen är jättesöt.

    SvaraRadera
  2. Ja, de är riktigt sköna!! Jo, jag kör på de svarta och tygrosen, vilken god idé! /Kicki

    SvaraRadera
  3. Åh Kicki vad fin du kommer bli, vad du än väljer. Även om jag nog skulle ta röda och en röd väska! Jag bär på samma rykte, det är stor ångest för maken varje gång det är födelsedag eller jul! Fast själv tycker jag att jag blir glad för allt.♥

    SvaraRadera
  4. De är urläckra (precis som klänningen)! Är sjukt svag för röda skor, tycker definitivt att de passar för bröllop! Kyrkfärgen är festens vita färg till bröllop, men den röda passionerade andens färg hör också till bröllop (och konfirmation)!

    SvaraRadera
  5. Superfint med röda skor och röda korta naglar till :-)!

    SvaraRadera