söndag 8 maj 2011

Du sköna söndag!







Åh det är så skönt att vara över isen igen och det med råge. Mår riktigt bra nu, nästan bättre än innan vårdeppet. (gick och la mig klockan 20 varje dag i tre veckor och jag tror att det gjorde mig gott...) Jag har mycket energi, känner mig glad och nu ska jag försöka hushålla med den. Blir bättre då. För mig och för de nära & kära. Idag har varit en bra dag. Måns, Irma & jag var och tittade på Vera. Hon galopperade som bara den och flög över hindren. Det var till och med så att jag satt och blev lite nervös. Men hon har kontakt med hästen så det är lugnt. Sedan stannade vi till på ett loppis och fyndade tyger, smycken och en fin tidning. På eftermiddagen kom Jenny, Viola & Frank och fikade och hade sin lamineringsmaskin med sig. Frank hängde med de vuxna och de större ungarna såg vi inte röken av. Det är så skönt när alla gillar varandra, både de vuxna och barnen. Jag & Irma har laminerat klart bilderna till lekstugan (hon valde bokmärken, jag skötte maskinen) och lagom till att det var klart kom vännerna Ola & Petra. Gott att träffa dem igen... Jag skulle egentligen ha kämpat med nässlorna till döden skiljer oss åt, men det får vara till en annan gång. Det går bra det med. ; ) Ses i veckan! /Kicki


Made some new pictures for the small house, "fika" with friends and I feel fine! Welcome Monday!

4 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att du mår bättre! Kram kram ♥

    SvaraRadera
  2. Tack för din omtanke, Therese! Ja, det känns fantastiskt att det är fint igen.

    SvaraRadera
  3. Sikke en fin blog, og finfine billeder.
    I har mange skønne vintage ting...
    Hej!

    SvaraRadera
  4. Hej Sophie. Tack! Vad kul att höra!! Välkommen tillbaka.

    SvaraRadera