tisdag 3 maj 2011

Tjuvkika




Än så länge är det röra bakom skynkena, men imorgon kväll ska IKEAs tillfälliga designkollektion vara redo för Familykunderna i Malmö. Då är det premiär! På torsdag är det ordinarie säljstart. Håll dig framme om du vill ha något! Så fint som detta är lär det gå åt som smör i solsken. Jag tänkte köpa pallen fast vända den upp och ner och ha som förvaring. Rottingstolarna är alldeles magiska, men 799 kr funkar inte riktigt just nu. Eller? /Kicki

IKEA´s new temporary design collection in Sweden, Kryddstarkt. Sales start on Thursday, but already tomorrow evening for IKEA FAMILY members. It will be popular, be so sure.

4 kommentarer:

  1. Jag tänkt gå imorgon och spana.... Jag är sugen på en rottingstol och den svarta pallen. Är det den svarta pallen med kulhalsbandet runt midjan som du tänkte vända på?

    SvaraRadera
  2. Hej! Nej, inte den med halsband (poppis på jobbet)utan jag tänkte mig den blå/vit/svarta. Synd att du inte bor i Malmö, för då hade vi setts ; )

    SvaraRadera
  3. Hej! Antar att där inte är någon plats kvar till i morgon kväll? Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Ulrika, om du tar dig till IKEA imrogon kan du nog ha chans att få tag på något...

    SvaraRadera