tisdag 17 maj 2011

Ses sedan



Vårt radarpar just nu - Irma & Timo. Just nu är det dem som rimmar bäst.

Det kommer inte fler inlägg denna vecka, tänker ta bloggpaus, har lite annat för mig. Imorgon ska barnen klippas, på torsdag ska jag smida planer, på fredag ska jag äta mat & dricka vin med kompisar från mitt förra jobb, på lördag är det barnkalas och hem till vänner på kvällen. På söndag ska jag vila. Plus. Jag har lite svårt med bloggmotivationen just nu, tycker att inläggen blir fadda och är ointressanta. Tills vi ses nästa gång får ni jättegärna hjälpa mig på traven med tips på intressanta inlägg. Skulle behöva det nu. Ses nästa vecka! Tjingeling. /Kicki

I´m out of here for a couple of days. Stay tuned, I´ll be back.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker inläggen är jättebra och intressanta. Jag är här nästan varje morgon för att se vad som har hänt.

    Ses imorgon. Kramar
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Gillar stilen på eran blogg...

    SvaraRadera
  3. Jag instämmer med föregående kommentarer. Jag kollar in här varje dag, så fina, färgglada och inspirerande inlägg om livet i stort och smått. Heja dig och hoppas att inspirationen kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  4. kom snart tillbaka. jag saknar dig!♥

    SvaraRadera
  5. Instämmer med ovanstående, även jag tittar in nästan varje dag och läser gärna t ex om inredning, allmänt om ert hus (går själv i funkis + landet-tankar), barnkläder, trädgård,loppisfynd, vardagsbetraktelser m.m. Er blogg är en härlig och inspirerande blandning av typ allt som intresserar mig. Så snälla, kom tillbaka!

    SvaraRadera