lördag 21 maj 2011

Hej igen!






Det känns extra kul att blogga igen efter de fem fina kommentarer jag fått. Tack rara, det gav energi. Jag fortsätter i samma anda. Lite livet, lite prylar, lite tankar. Nu shopping. Jag har ju haft IKEAs kryddstarktstolar på hjärnan sedan i januari men bestämde mig för att inte köpa. Men när de hamnade på halvapriset i fredags så kunde jag inte hålla mig längre. De står i växthuset, och lyser med sin skönhet. Men jag tycker att det blir lite mycket. Kanske åker en stol inomhus... Vad tycker du? Sländan är underbar, ny från Rusta. Vera fick halsbandsbordet och hon älskar att det är en hemlig förvaring under bordskivan/brickan. Egna ställen är extra viktiga när man är ett av tre barn. Egen vrå är guld värd. Ses snart igen! /Kicki

IKEAs temporary design collection in Sweden is on sale in Malmö. I couldn´t resist...

6 kommentarer:

  1. Allt var mycket läckert , du har verkligen smak för det som passar i ert hem ! Puss Ma .

    SvaraRadera
  2. Hej du! Förstår att du inte kunde hålla dig ;) Får se om det blir en liten Malmötur i morgon trots att även jag hade bestämt mig för att det inte skulle bli några. Funderar i så fall på en röd till sovrummet. Tycker det skulle bli fin harmoni om den röda fick en annan plats, kanske en annan kudde då i antingen den turkosa eller gula, så det inte blir gult till turkost, turkost till gult. Kram Ulrika G

    SvaraRadera
  3. Åhh jag önskar så att jag hade plats för sådana rottingstolar med... men det är bara för mig att inse att platsen inte finns, tyvärr!
    Jag tycker det ser jättefint i ditt växthus med alla de olikfärgade stolarna! Pallen/bordet har jag i min hall....

    SvaraRadera
  4. Jättefina stolar!

    SvaraRadera
  5. Superfint, tycker inte du ska ta bort någon. Jag fick en kruka och korg/pallen jag beställt via en kompis igår. Jättenöjd. Hade gärna haft fler krukor och bordet med halsband, men men. Satte de allt på halva priset nu?

    SvaraRadera
  6. Avensjuk går rundor på morgonen bor på st knut. Går förbi kolonierna,leta efter koloni ..jättefina bilder!

    SvaraRadera