lördag 14 maj 2011

Vad hände med hunden?


Ni som har följt oss ett tag vet att vi köpte hund förra sommaren. men dagen efter Chabbe kom, fick Irma en KRAFTIG allergisk reaktion. Vi kopplade ihop det med hunden. Men efter utredning har det visat sig att det inte är mopsen som bär skuld till adrenalinsprutan och betapred. Anledningen till att vi inte tog tillbaka honom var att vi blev väldigt skraja och för att Vera inte var helt med på noterna. Men nu är hon det. Och sedan dess har jag haft Mops angränsande län som bevakning på Blocket. Inte för att jag vill köpa en hund av vem som helst, utan mer för att känna att jag är på väg mot en hund. Någon gång. Om fem år kanske. En mops ska jag ha innan jag dör. Så det så. Funderar på en inramad sålänge. /Kicki

I´m gonna have a pug before I die.

PS. Nu är inläggen tillbaks, men inte kommentarerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar