onsdag 19 maj 2010

Dukar och Disney

Det är så vackert i Skåne nu. Rapsfälten står i solgul blom och det är grönt överallt. Det var kanske det som inspirerade mig till att köpa ännu fler servetter. Hundtandsmönstrade gröna och varmgula från Ö&B, 10 kr styck. Jag är svag för lågprisvaruhus. Vägg i vägg med servettriket ligger Rusta där jag hittade ett litet Snövitkit till barnen, 20 kr. De blev förvånade över att få en present på en onsdag. Kul att överraska. Jag har även införskaffat nya dukar till våra två trädgårdsbord. På det stora har jag köpt ett vanligt bomullstyg och sedan lagt en genomskinlig vaxduk med prickar ovan på. Fint blev det. Stoff och Stil är bra. På det lilla köpte jag en rosa vaxduk med blommor (sådan där vintagestil som man ser överallt ; ). Det var veckans shopping det... /Kicki

1 kommentar: