fredag 14 maj 2010

Sagt & gjort

En bloggväns son gillar E.T precis som vi, och jag sa, att om jag hittar en rymdvarelse på loppis så är det Ottos. Och vet ni vad, idag hittade jag den lilla vännen på väg hem från jobbet. Det är inte en slump, tror jag. Ikväll ska jag vrida in honom i bubbelplast så att han inte skadas på väg till Rödeby. Och på samma loppis hittade jag små nostalgiklockor till Irma. Hon gillar sin "locka". Plus ett gäng vykort (tror aldrig jag har köpt några utanför loppis...), några ska användas för att bjuda in till Veras stundande 10-årsparty, andra till annat. Nu ska vi äta grekiskt och jag ta ett glas vin. /Kicki

2 kommentarer:

  1. Underbara du, jag tror inte att det är sant!!♥ Vi måste träffas för det här är ödet och ingenting annat. Kram min bloggsyster.♥

    SvaraRadera