tisdag 18 maj 2010

Skurupsbo?

Om man är sugen på att bo i hus i Skåne, vill ha nära till havet och Malmö och har 3,5 milj kr att punga ut finns det ett hus till salu i vår by. Ett rart hus som med lite personlig prägel kan bli hur fint som helst. Skurup är en skön håla, både för barn och vuxna. Överväg.
Det var en slump som gjorde att vi flyttade hit. Vi hade precis fått färdigt vår hyreslägenhet som blivit bostadsrätt, renoverat sönder den med valnötsoljade trägolv, rostfri kyl/frys och så. Ja helt enkelt tipptoppat ihjäl själen. När jag såg vårt nuvarande hus kände jag direkt, här kan jag trivas. Jag tror det är så med hus, känner man inte pirret i magen när man går över tröskeln så kanske man ska tänka sig för. Huset vi köpte behövde renoveras, men potentialen fanns där, det var tydligt. Och vi lär stanna ett tag. /Kicki

5 kommentarer:

  1. Åh, jag hade gärna flyttat till Skåne, nära min syster...men jag får nog inte med mig resten av familjen så huset blir nog för stort.♥

    SvaraRadera
  2. hahaha, ja varför inte!!! ska kolla finanserna.(makens alltså, för mina är obefintliga går åt till loppisfynd)

    SvaraRadera
  3. Tål att tittas på. Och kombineras med ett besök hos er kanske?! Vilken mäklare?

    SvaraRadera
  4. Ja, kom Aase! Klicka på länken ovan så får du mäklarinfon. Kram!

    SvaraRadera