onsdag 5 maj 2010

Favorit i repris - dockskåpet

För ett tag sedan hittade jag mitt gamla dockskåp på mina föräldrars vind. Skitigt och dant intill oigenkännelse, med fuktfläckiga tapeter på sina ställen. Eftersom jag ÄLSKADE detta dockskåp när jag var liten var det svårt att slänga det och faktiskt blev det riktigt fint efter lite tvätt och omtapetsering. Nu är det en av Agnes absoluta favoritleksaker, och en av de få grejer som även jag står ut att leka med. Finfina möbler m.m. hittade jag på Coco & Co´s nätbutik. Mycket mer prisvärt och roligare än det vanliga Lundby-standardsortimentet i leksaksaffärerna! /Emme

2 kommentarer:

  1. Vilken nostalgi!! Jag hade likadant dockskåp, minus underdelen (jag var så avis på mina grannar som båda två, (systrar) hade hela huset). Jag måste hem och kolla på mitt hus, det står på vinden. Om jag får barn hoppas jag att de också vill leka med det.

    SvaraRadera
  2. Jag vet, jag var mäkta stolt över mina två delar jag också... ;)

    SvaraRadera