lördag 23 oktober 2010

Barndomsflashback

När jag var liten älskade jag att göra gipsfigurer. Minns att jag aldrig orkade vänta tills gipset stelnat helt, så huvudena gick nästan alltid av när jag skulle ta bort gummihöljet. När jag härom dagen var på Panduro hobby råkade jag få syn på gipsfigurer i en hylla och köpte några till Agnes. Har en känsla av att det kommer bli många gipsfigurer i julklapp till släkten från Agnes i år... /Emme

Crafting with plaster figures at home, something both Agnes and I like! /Emme

5 kommentarer:

  1. Oh tack för tipset svägerska! Förra gången var när Vera var ungefär 4 ; )

    SvaraRadera
  2. Trevlig blogg. :)
    Går det att köpa den prima New York tavlan i sverige med? Den av David Ehrenstråhle?
    Glad för tips.

    SvaraRadera
  3. Jag mejlade direkt till han som gjort den, David, för att köpa en dito. Hans adress är ehrenstrahle at gmail punkt com. /Kicki

    SvaraRadera
  4. Förresten, tack Vesna för de trevliga orden. ; D

    SvaraRadera
  5. Tack själv. :)
    Fick just svar via mail.
    Antingen per post eller träff inne i Sthlm.
    Tog du via faktura? Pris?
    Mvh Vesna

    SvaraRadera