onsdag 20 oktober 2010

Jag firar


Redan i fredags tänkte vi fira med mat och vin att jag har fått ett nytt jobb. Men då hade jag pressjour och kunde inte skåla. Idag har jag ingen beredskap så nu firar vi. Jag kommer att byta arbetet som kommunikatör i den skånska hälso- och sjukvården mot arbetet som dito på IKEA. Kan ni tänka er? Inredning och kommunikation i kombination. Jag känner mig just nu som en lyckligt lottad människa. Och allt tack vare en spontanansökan... /Kicki

Today we celebrate that I´ve got a new job, I´m going to work with communication issues at IKEA. Lovely!

4 kommentarer:

  1. Åh stort grattis, kommer att passa dig som handen i handsken! Kram♥

    SvaraRadera
  2. Tackar! Ja, det känns helt rätt! Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Va roligt att få kombinera intresse med nytta.

    SvaraRadera
  4. jasså JAHA! Det var DET du gjorde...way back här i höst. Nu är det verkligen dags för ett samtal! Jättegrattis, det blir nog super för dig!
    kram

    SvaraRadera