söndag 17 oktober 2010

Sköna söndag

Idag har jag haft två lägen; monstermamma och den harmoniska. I förmiddags var jag mest irriterad, sur och tradig. Fråga mig inte varför, men så var det bara. Ni vet hur det kan vara ibland, när till och med barns glädjefulla springande gör en irriterad. Efter lunch drog vi iväg till Chris & kusin Sara och deras tre barn Vilmer, Eliot och Milton. Det var räddningen på mitt humör. Sara är en sådan person som jag förundras över att jag inte träffar oftare. De bor i Köpenhamn, men har köpt ett litet rött torp på Österlen. Jag hoppas att vi får till våra träffar än oftare nu när hon är på svensk mark lite då och då. Det vill jag. Idag blev det våfflor, skattjakt och en tur i skogen. Underbart. Helande. /Kicki

I spent the afternoon with my cousin and her family. It made me good. I was a monster this morning, but now I´m in a good mood ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar