lördag 16 oktober 2010

Grymma tjejen

Vera har pysslat och gjort en hösttavla till oss idag. Jag hjälpte henne att klippa ut några löv och djuren. Resten fixade hon på egen hand. Vilken formbegåvning hon är min lilla tös. Jag undrar vad hon kommer jobba med när hon blir stor. Själv säger hon bussförare. Hon är mån om andra så det skulle säkert passa henne fint. Vi får se. Stolt morsa är jag i alla fall. Särskilt som hon sa så här när den kom upp på väggen:
"Det är nog den finaste tavla vi har här hemma."
Gott självförtroende. Yes!!!

A gift from a talented designer, Vera 10 yr.

5 kommentarer:

  1. Underbar, vilka konstnärliga barn vi har!♥

    SvaraRadera
  2. otroligt fint!!

    Tack för tipset hos mig, ska genast undersöka närmare!!

    SvaraRadera
  3. Tack tack. Jag ska visa kommentarerna för Vera. Hon kommer att bli jätteglad!

    SvaraRadera