torsdag 14 oktober 2010

New York New York


Jag har blivit stolt ägare till ett par Converse. Senast jag hade ett par var jag 10. En kollega köpte dem på en outlet i New York, för en tredje del av priset. Just New York står högt på min och Måns vill-resa-till-lista. Tills resan blir av får jag nöja mig med att införskaffa denna fína poster, 2010 Guide to Manhattan in New York, av David Ehrenstråhle och drömma, längta. /Kicki

I´ve got a pair of Converse from an outlet i New York. I would love to go to NYC. Til then I´ll look at this nice poster made by David Ehrenstråhle and dream.

7 kommentarer:

  1. Åhh dit vill jag med ;-) Senast igår stod jag och dreglade framför ett skyltfönster till en resebyrå där en vecka, 9 nätter, kostade 9900 kr/ vuxen inkl resa, hotell samt guidad tur..... Jag är så himla sugen att åka dit!

    SvaraRadera
  2. Den affischen såg jag nyligen på en site. Men jag minns inte var. Kan du lägga in en länk om var man kan köpa den?

    SvaraRadera
  3. Jag vill också åka!! Var där varje sommar som barn, men var inte klok nog att uppskatta the big apple i för ung ålder. Men nu! Åh vad jag vill. Och så vill jag gärna köpa en poster. Har ni den möjligtvis på lager?

    SvaraRadera
  4. Let´s go! Jag mejlade direkt till han som gjort den, David, för att köpa en dito. Hans adress är ehrenstrahle at gmail punkt com. Hittade nämligen ingen som var återförsäljare. Ha det gott! /Kicki

    SvaraRadera
  5. Åh, jag vill också dit. Vi skulle ha åkt nu i höst men sedan kom annat i vägen....kram ♥

    SvaraRadera
  6. kan man köpa den postern via nätet kanske?

    SvaraRadera
  7. Jag hittade som sagt ingen webbshop utan mejlade direkt till David, se ovan ; )

    SvaraRadera